1938 Mercedes 230B (Convertible)
Typ 230, ktorý vyvinul veľmi talentovaný hlavný inžinier Hans Nibel, dokončil Max Sailer.
Typ 230 bol predstavený vo februári 1937 na autosalóne v Berlíne a bol najobľúbenejším autom v ponuke Mercedes-Benz. V rámci inovácií zaviedli podvozok so skriňovým rámom, nezávislé zavesenie všetkých štyroch kolies, hydraulicky ovládané bubnové brzdy a iné. To všetko boli zaujímavé a moderné inovácie, ktoré zaistili väčší pôžitok z jazdy a bezpečnosť. Stal exkluzívnym komerčným úspechom s 24 500 vyrobenými vozidla vo všetkých verziách. Jeho výroba bola ukončená v roku 1939.
Typ 230, poháňaný radovým 6-valcovým motorom s objemom 2 229 cm3, od ktorého dostal svoje meno, vyvinul výkon 55 k, ktorý zaručoval maximálnu rýchlosť 115 km/h.
Farbené prevedenie : červeno - čierny lesklý lak, čierna strecha a svetlohnedý interiér v koži v kombinácii s drevom.